Time for breakfast

Snídaně je základ - zapamatovat! Největší část mých snídaní tvoří ovesná kaše. Nejlepší volba, která zasytí a dá se udělat pokaždé jinak a zdravě! Kdybych si ale mohla vybrat, snídala bych samé prasárničky - croissanty, pečivo, jahodovou marmeládu, babiččiny buchty, cheesecake apod. MŇAM! Bohužel nepatřím do skupinky šťastných (ano Kači, myslím na tebe), kteří nevypadají jako prasátko ani když sní 3 pytle čokolády, takže si dopřeji jen občas občas víc nebo to vykompenzuji během.

Ale!!!

Faktem je, že i tyto dobroty se dají udělat na zdravý způsob a snad se mi povede vše postupně upéct podle mých představ, nafotit a připsat recepty, ať můžete mlsat s čistým svědomím. Pro začátek jsem si pro Vás nachystala pár ukázek mých snídaní, tak třeba Vás inspiruju :)

Pro instagramáky nic nového, pardon!

Mimochodem pro ty, kteří jsou followers už nějaký ten pátek, kdysi jsem měla blog s názvem cheriélivre (nebyl o jídle, asi proto mě nebavil?), tak se nedivte, že jsem se Vám z nenadání objevila, pardon! :D

1. Slunečnicový chléb, cottage cheese smíchaný s agáve sirupem. Jahody na to!
 2. Lívanec z ovesných vloček, řeckého jogurtu, banánu a mandlového mléka. 
3. Ovesná kaše, 2 lžíce 100% kakaa, banán, jahoda.

4. Kokosová! 

5. Moje oblíbená "horká láska" - 2 lžíce 100% kakaa do kaše, horké maliny a mandle.























6. Slunečnicový chlebík (Lidl), arašísové máslo, banán. Řecký jogurt s ovocem, mňam!























7. Řecký jogurt, čerstvé rozmixované borůvky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat